Bezpečné klima - úspěšný žák
Bezpečné prostředí také znamená, že každý žák ví, na koho se může obrátit, když má problém nebo jiné trápení nebo jak může postupovat při řešení situaci. Vytváříme respektující prostředí, které pomáhá urychlit řešení problému. Souvisejícím tématem je také psychické zdraví dětí a psychohygiena.
Každý žák také v souladu s naší školní vizí má právo na svůj úspěch a zadávání úkolů v souladu s jeho osobními vzdělávacími a dalšími potřebami.
Ve své práci vycházíme ze spolupráce mezi sebou navzájem, s kolegy – učiteli a třídními učiteli. Zároveň vítáme spolupráci s rodiči, žáky a dalšími subjekty.
Naše škola je partnerem České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (https://cosiv.cz/cs/). Využíváme i další odborné společnosti a zdroje, abychom zkvalitňovali naše služby v souvislosti s nejnovějšími trendy a poznatky.
Velký důraz klademe na preventivní opatření. Věříme, že je to klíčový moment, jak předcházet problémům v chování a vzdělávání. V letošním školním roce 2020/2021 se užší tým členů ŠPP bude vytvářet koncept metody PBIS (Positive Behaviour and Interention Suport) v rámci projektu SVVH II.